تاريخ : چهارشنبه 1392/5/2 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27957
بخش انگليسي پايگاه حديث نت رونمایی شد

بخش انگليسي پايگاه حديث نت رونمایی شد

همزمان با خجسته ميلاد كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي سلام الله عليه بخش انگليسي پايگاه حديث نت راه اندازي و به مخاطبان فضاي مجازي ارائه شد.

حجت الاسلام و المسلمین «ایزدی» در گفتگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، گفت: با توجه به اهميت و گستردگي زبان انگليسي در فضاي مجازي مديريت فرآوري اطلاعات موسسه دارالحديث از چندين ماه قبل با استقرار كارشناس زبان انگليسي در صدد ترجمه و ارائه منابع و متون حديثي موسسه به زبان انگليسي برآمد.
مديريت فرآوري اطلاعات موسسه دارالحديث افزود: با توجه به غناي محتوا و منابع بخش فارسي پايگاه حديث نت، ترجمه و ارائه متون و محتواي اين بخش به انگليسي در دستور كار اين مديريت قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر چكيده تمام مقالات مجله علوم حديث، معرفي كامل كتاب هاي موسسه به همراه لينك به متن كامل، كتب و پژوهش هاي ترجمه شده به زبان انگليسي، معرفي كامل موسسه و زيرمجموعه هاي آن، بخش هاي معارف و علوم حديث و ... در اين پايگاه قرار داشته كه در حال تكميل وبه روز رساني است.


حجت الاسلام و المسلمین «ایزدی» یادآور شد: در آينده نزديك با تكميل اطلاعات و ترجمه ساير بخش ها حجم منابع ارائه شده افزون گشته و تشنگان معارف و سخنان اهل بيت عليهم السلام در سراسر جهان را سيراب خواهد نمود.
گفتنی است، بخش انگليسي پايگاه حديث نت با آدرسwww.hadith.net/enدر اختيار علاقه مندان قرار دارد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :