تاريخ : پنج شنبه 1394/4/11 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 43979
نشست علمی رابطه قرآن با نهج البلاغه در نمایشگاه قرآن

نشست علمی رابطه قرآن با نهج البلاغه در نمایشگاه قرآن

به همت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، نشست علمی رابطه قرآن با نهج البلاغه در نمایشگاه قرآن برگزار می گردد.

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث دربخش دانشگاهی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم غرفه‌ای را به خود اختصاص داد.
امسال هم همانند سال‌های گذشته، اولین مرکز آموزش الکترونیکی علوم اسلامی جهان اسلام، در بخش دانشگاهی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور فعال خواهد داشت.
غرفه مرکز در این نمایشگاه، شیوه آموزش، ارائه دروس، روند تولید محتوای دروس الکترونیکی و لوح‌های آفلاین را برای بازدید کنندگان معرفی خواهد کرد.
اطلاع رسانی در خصوص نحوه پذیرش دانشجو برای دوره‌های رسمی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دوره‌های آزاد و آمادگی کنکور کارشناسی ارشد از دیگر مواردی است که در غرفه مرکز صورت می‌گیرد.
برگزاری نشست‌های علمی با موضوعات قرآنی و اسلامی از دیگر فعالیتهای فرهنگی مرکز در نمایشگاه قرآن کریم خواهد بود.

بر همین اساس نخستین نشست با موضوع "رابطه قرآن و نهج البلاغه" برگزار می گردد. سخنران این نشست دکتر حامد شریعتی از اساتید و عضو هیات علمی دانشگاه قرآن و حدیث می باشد.

همچنین قاری بین المللی محمد علی برخورداری از قاریان برجسته کشوری که دانشجوی دانشگاه قرآن و حدیث هستند در این نشست به تلاوت قرآن کریم خواهند پرداخت.

این شنست روز جمعه ۱۲ تیرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در در سالن نشست های بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن برگزار می شود و حاضران در ضیافت افطاری شرکت خواهند داشت.


گفتنی است غرفه مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث امسال در بخش دانشگاهی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس ساختمان باغ کتاب، پذیرای دانشجویان مرکز و عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :