يك مناظره علمى در پاسخ علامه قاضى خضرى - صفحه 301

اما سياست تحريف

به طورى كه در ذيل مطلب دوم اشاره گرديد در دوران خلفاى اموى و عباسى (اگر نگوييم در طول تاريخ) شيعه به جرم طرفدارى از اهل بيت تحت فشار شديد قرار گرفته كه زندان و شكنجه و كشتار دسته جمعى درباره آنان از مسائل عادى به شمار مى رفته است. طبيعى است كه براى توجيه اين جنايات در جامعه و براى جلب و هماهنگى افكار عمومى لازم بود دلائلى جامعه پسند، ارائه شود. در اين جا است كه حكام و عوامل جنايت، دست به تحريف زده و اقدام به قلب واقعيات نموده اند و به جاى اين كه بگويند شيعه طرفدار اهل بيت و دوستدار خاندان پيامبر است آنها را با عداوت و دشمنى با صحابه متهم ساخته اند. زيرا اين تهمت ها است كه مى تواند جامعه را با چنين حكام هماهنگ (كند) و بر جنايات آنان مهر تأييد بزند و اگر حقيقت امر مطرح مى گرديد نه تنها مورد تأييد نبود بلكه امكان مواجهه با مخالفت و عكس العمل مسلمانان نيز وجود داشت.
ما خود در شرايط فعلى شاهد اين نوع تحريف ها هستيم و قلب واقعيات از سوى بعضى حكام را عميقا لمس مى كنيم:
مثلاً آن گاه كه چهارصد نفر مسلمان در كنار مسجد الحرام به خاك و خون كشيده شده و به شهادت مى رسند و هزاران نفر مجروح مى گردد، حكام آل سعود براى جلب افكار مسلمانان جهان و توجيه عمل شيطانى خود دست به تحريف زده و به جاى اين كه بت شكنى و مبارزه با كفر و استكبار ايرانى ها و شعار اللّه اكبر و مرگ بر آمريكاى آنها را كه علت اين كشتار عظيم بوده مطرح كند از سياست تحريف استفاده نموده و يك مطلب مضحك و غيرقابل قبولى را عنوان و در تمام رسانه هاى خبرى دنيا اعلان مى نمايد كه «حجاج ايرانى مصمم بودند حجر الاسود! يا كعبه را از جاى خود بركنند و به شهر قم منتقل كنند»!!!
اما آيا مى دانيد كه متأسفانه همين مطلب مضحك و بى اساس به گونه اى كه يك عده ناآگاه و بى خبر از همه مسائل باور نموده اند ممكن است در آينده و در اثر تبليغ و انتقال از جرايد و روزنامه ها به كتب تاريخ و انعكاس اخبار و عكس هاى ساختگى و

صفحه از 310