تاريخ : پنج شنبه 1397/2/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 64275
دوره آموزش «کفایت زبان عربی» در دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد

دوره آموزش «کفایت زبان عربی» در دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه قرآن و حدیث، افزود: با هدف آمادگی دانشجویان مقطع دکتری، کفایت عربی، جایگزین تافل شد.

آقای حجتدر گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از شرایط مندرج در آیین نامه آموزشی دانشجویان مقطع دکتری احراز توانمندی این دانشجویان در یکی اززبانهای خارجی است.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز دانشجویان مقطع دکتری رشته الهیات دانشگاه قرآن و حدیث امسال برای اولین بار اقدام به گزاره  کفایت زبان عربی یا همان آزمون اشتمال جایگزین آزمون تافل اقدام کرده و با استقبال خوب دانشجویان دکتری مواجه شد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه قرآن و حدیث، افزود: به منظورآمادگی داوطلبان برای شرکت در این آزمون ، دانشگاه  ۳۰ساعت کلاس آموزشی برای آموزش مهارتهای مختلف شنیداری مکالمه و فهم متون  آثار و کهن اقدام کرد که این کلاس ها در دو نوبت در ایام شنبه تا چهار شنبه و یک نوبت در روزهای پنج شنبه و جمعه  برگزار شد.

دکتر حجت بیان کرد:آرمون این دوره روز پنج شنبه ۲۰اردیبهشت ماه سال ساعت ۹ صبح درمحل دانشگاه قرآن وحدیث برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره در سال آینده نیز برگزار می شود و تلاش می شود، داوطلبانی از دانشجویان مقطع دکتری از سایر مراکز آموزشی هم بتوانند در این دوره شرکت کنند.

آقای حجت افزود: استاد عرب زبان آقای یزن علی این دوره را تدریس کرد. با توجه به تجربیات و توانمندی های ایشان که در تدریس داشتند مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :