تاريخ : چهارشنبه 1397/5/3 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 66714
دو رشته جدید به رشته های کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث افزوده شد

دو رشته جدید به رشته های کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث افزوده شد

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از افزوده شدن دو رشته و چند کد رشته محل جدید به رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

دکتر « هادی حجت» در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث با تبریک دهه کرامت با اشاره به اضافه شدن دو رشته در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث تصریح کرد:

با تلاش و پیگیری های صورت گرفته رشته های جدید "روانشناسی" و "فلسفه و کلام اسلامی" به رشته های این دانشگاه افزوده شد.

وی افزود: هر یک از این دو رشته با ظرفیت ۶۰ نفر زن در شعبه تهران این دانشگاه در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی اجرا می گردد.

همچنین رشته روانشناسی برای داوطلبان زن و مرد به شیوه مجازی (اینترنتی) برای اولین بار در این دانشگاه اجرا خواهد شد.

دکتر حجت افزود: امسال این دانشگاه در مقطع کارشناسی علاوه بر رشته "فقه و حقوق اسلامی" و نیز رشته "علوم قرآن و حدیث" در قم، تهران و به شیوه مجازی، برای اولین بار در اصفهان نیز رشته علوم قرآن و حدیث را اجرا می کند.

وی در خصوص انتخاب رشته داوطلبان مقطع کارشناسی سال ۹۷ – ۹۸ افزود: لازم است داوطلبان علاقه مند و مجاز به انتخاب رشته برای انتخاب کد رشته محل‌های  این دانشگاه  به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

دانشگاه قرآن و حدیث با قریب ۳۰۰۰ دانشجو  از جمله دانشگاه های غیر دولتی سطح یک کشور به شمار می رود. این دانشگاه برای سال تحصیلی ۹۷ – ۹۸ در هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا جمعاً در ۲۰ رشته و گرایش دانشجو می پذیرد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :