تاريخ : چهارشنبه 1394/10/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 48332
برپائی نمایشگاه فرهنگی به مناسبت ایام هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

برپائی نمایشگاه فرهنگی به مناسبت ایام هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

همزمان با ایام هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، نمایشگاه فرهنگی تحت عنوان خورشید تابان ری با همکاری شرکت بهره برداری مترو تهران برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در این نمایشگاه که از ۲۲ دی ماه افتتاح و تا ۲۸ ماه جاری برپا خواهد بود، گلچینی از تصاویر قدیمی آستان مقدس از حدود ۱۵۰ سال پیش به همراه غرفه های مختلفی از جمله انتشارات دارالحدیث و دانشکده علوم قرآن و حدیث، پاسخگوئی به مسائل شرعی و مشاوره، کتابخانه آستان مقدس و غرفه مخصوص کودکان با ارائه خدمات و محصولات فرهنگی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش طراحی و دکور این نمایشگاه با بهره گیری از آموزه های معنوی صورت گرفته و تداعی کننده معنویت و نورانیت بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم علیه السلام می باشد.

برگزاری مسابقه فرهنگی جهت آشنائی بیشتر بازدیدکنندگان با شخصیت والای حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

گفتنی است علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۰ به ایستگاه مترو شهرری مراجعه نمایند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :